Saturday, June 7, 2008

Semua Kawan kump Bravo D4

Post ini saya akan menulis dalam bahasa malaysia kerana ini untuk menunjuk kepada kawan-kawan melayu saya di KSP...tetapi malay saya tak begitu baik...jangan marah la...i try my best yer k?

Kepada Kwn2:

Saya nak mengucapkan terima kasih kepada semua kwn saya di KSP terutamanya kumpulan Bravo dorm 4...kerana semua sudi menjadi kawan saya...kalau saya dah buat apa kesalahan atau kesilapan kepada semua..maafkan saya...saya juga nak meminta maaf kepada semua kwn...kerana tidak dapat menemani semua sampai akhir sekali....saya masih ingat hari itu saya mendapat pengecualian...tetapi saya tak beritau kepada semua kwn...kerana saya dah menunggu semua...tetapi semua belum balik lagi...jadi saya pergi ke kolam dekat sana...tetapi saya memang berasa kesal kerana dapat surat tu...saya masih rindu awk semua...saya memang kesal...walaupun saya dah balik....tetapi saya masih berasa tak cukup lagi...selain itu,kawan2 semua saya masih tak boleh lupa dan rindu selalu....seperti POKYA,SABIL,NAZMI,EMA,HAFIZI,IJEL,AYIE dan semua kawan....


kawan terbaik di KSP...POKYA



Nazmi....bedmate...


Ema...buddy...


buddy...Sabil...


Hafizi...


Ijel...sebelah saya...


Ayie..


MAn...music&art player...


K7...

Khimat negara sudah tamat...tapi saya masih rindu kwn semua...harap semua kwn tak akan lupa saya siapa...Nama saya Sky P409 dari Team Bravo...jangan lupa saya...ingat jaga diri elok2 yer!!!!!!!jangan nakal tau...pokya i masih ingat perkataan itu...saya memang berasa gembira kerana dapat kenal semua sekali...dan dapat bantuan dari semua kawan...last kali...I MISS U ALL AND LOVE YOU ALL...kawan2...FRIENDSHIP Forever....i harap hubungan kawan antara saya dan semua akan kekal sampai akhir.....

TApi saya nak beritau semua....SAYA SANGAT RINDU SEMUAnya....POkya,ema, sabil dan semua sekali....I MISS YOU ALL....

INI SAYA,SKY...P409...Kumpulan BRAVO

No comments: