Monday, August 4, 2008

tired but have fun

今天回到家,冲完凉...在房间打机的时候,电话响了,是姐姐!!!之前已经打了一次,因为在洗澡没有听到!!"你在哪里,有没有去midvalley??帮我买东西可以吗??妳啊??当然可以啦!!!于是便换衣服,搭LRT再转KTM就到了谷中城....第一站,memoryland....去到那边,没有"猎物"...任务失败,打电话给姐姐...问问她,结果列她就说没关系,帮他找找关于毕业的礼物,因为她要送给人,夸张到整个midvalley差不多给我走完啦....为了省回我的力量,于是把我的目标锁定在最高一楼,王天不负有心人...我终于找到了可是电话没有mms啦,send不到照片给姐姐看....si liao 咯...macam mana leh....于是问问梁董...谁知道她也是来midvalley,天助我也..neo的电话有三极....于是就用他的电话打给姐姐,成功!!买到了,可是买的过程还蛮好笑的,因为用三极的方式,那里的店员觉得我超搞笑的,没有看过....乌鸦飞过....经过万万重难,我终于买到了....然后就跟neo他们去吃午餐,她们带我到midvalley的戏院的对面的McD的旁边的那一间快餐店....那间店的汉堡实在oyishi neh....汉堡超大,薯条真的是薯条(我在说什么)很懒啊,用英文接下which i mean is totally different compared to other fastfood...althought the set of fastfood cost me about RM17++,but i think is ok for me...cause the taste was delicious and the can refill want....so i will recomment to all of you....those who like to eat fastfood....after that i was accompanied my friends to buy their performance costume...haizzz....my gods...we almost wake in all de shop in midvalley...damn tired de...luckily that days i was free...no need to prepare for my next presentation and my mid term test....after a few hours,finally we decided to go back...all of us damn tired at that time....before we had teppanyaki as our dinner...after we came back by bus....that all for that day...having fun on that day....coz since i came to PJ quite a long time...i seldom go out with friends...now that is a chance for me to enjoy it...thank cerlyn gan also...coz she is de one who giving me de chance to go out...hehe....unfortunately i spent about 50 ringgit....argh....so this week cant spent too much money if not pk liao lo...hehe^^

No comments: